tiistai 9. huhtikuuta 2013

9.4.2013

Aamupäivä meni käsinompelu projekteissa, alavarojen kiinnittelyä yms. Noi käsiompelutyöt vie tosi paljon aikaa, joten eipä niitä massatuotannossa todellakaan ole...
Sitten vuoritin sen eilisen pikku jakun. Tänään lämpötila kohosi +26 vartin verran nautin siitä päivällä, kun kysyin voinko mennä syömään eväät ulos. Ihanan lämmintä.

Pääsin kotiin jo puoli kuusi ja Tomi oli tehnyt ruuan valmiiksi. Pikainen tankkaus ja sitten lähettiin semmoseen hermottoman isoon ostoskeskukseen. Pojat meni elektroniikka kauppoihin ja mä kiertelin vaatekauppoja. Tosin, en ostanut mitään. Kaikki ketjuliikkeet myyvät tosi huonolaatuista polyesteri rytkyä: / Massimo Dutissa oli jotain kivoja ja niillä on yllättävän hyvä laatu ja materiaalit, mutta kun olen nyt työtön opiskelija niin yritän vähän noita menoja katsoa tarkemmin. Olen meinaan menossa perjantaina Livian kanssa kangasostoksille, niin ajattelin säästää rahojani siihen. Toivottavasti kilorajani ei mene yli...

Ja sitten isoja hankitoja on tiedossa... Mun on ihan pakko saada suoraommel teollisuuskone, eli jos jollain tiedossa käytettynä semmosta jostain niin vinkatkaa!!!! Ja silityskeskus kans, mut siitä mä en tiedä mihin mä sen voisin laittaa, et sitä ennen pitää sit saada joku työtila.

Kyllä mä olen iloinen kun saan lähettää Mikun taas kouluun kun tullaan kotiin. Kotikoulu on sujunut hyvin, mutta onhan se mulle ollut aika raskasta joka ilta tarkastaa kaikki sen päivällä tehdyt hommat ja opettaa seuraavan päivän asiat. Miku on kyllä mukisematta joka päivä tehnyt ja paljon huolellisemmin kun yleensä, eli arvostaa hänkin varmaan tätä erityisoikeutta ja on kantanut vastuullisesti hommansa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti